Obchodní podmínky

Stručné shrnutí podmínek

Nejdříve bychom rádi shrnuli podmínky v lidské řeči, nikoliv v právničtině. Pokud něčemu nerozumíte nebo si nejste jisti, napište nám na chat nebo na info@medovinamesice.cz. Níže najdete kompletní obchodní podmínky a informace o ochraně osobních údajů. Co v podmínkách není uvedeno, se řídí dle občanského zákoníku.

Podmínky služby

kompletní podmínky psané právnicky zde

Předně bychom rádi zmínili, že prodáváme službu pro lidi nad 18 let. Během objednávky, ale i při převzetí zásilky budete vyzvání k doložení vašeho věku. Nezletilým alkohol neprodáváme!

Za e-shopem stojí organizace Gwint Klub, z. s. a kamenná prodejna na adrese Koubkova 5, Praha 2. Služba Medovina měsíce je vlastně předplatné medovin. Konkrétně za cenu 999 Kč měsíčně získáte 4 lahve medoviny o objemu minimálně 500 ml z kvalitní české produkce. V ceně je zahrnuta doprava, veškeré poplatky atd., tudíž cena je konečná.

Medoviny odesíláme jednou měsíčně, a to v týdnu, kdy se koná premiéra dalšího dílu pořadu Medovina měsíce na našem kanále na YouTube. Zásilky obvykle odesíláme v úterý, ve středu máte medoviny u sebe a v pátek vychází nový díl pořadu. Zásilky zasíláme přes společnost Messenger, takže garantujeme rychlost, individuální dohodu s řidičem, bezpečí zásilky a také ekologické balení, kdy není třeba využívat výplní krabic ani bublinkových fólií. Navíc jsme nahradili nové krabice za již použité a místo izolepy máme papírovou lepicí pásku.

Pokud by se však stalo, že vám balík dojde poškozený, neprodleně nás kontaktujte. Obratem zašleme nový a tento vyreklamujeme. Naše dohoda s dopravcem je postavená na garanci kvality doručení.

Pokud se rozhodnete vynechat daný měsíc či zrušit své předplatné, napište nám na info@medovinamesice.cz. Pokud dojde ke zrušení týden či dříve před odesláním zboží, vše vyřídíme bez komplikací. Pokud to bude blíže k datu rozesílky, budeme postupovat individuálně dle možností a situace a vždy se pokusíme vyhovět.

Pokud si objednáváte na dobírku a nedojde k převzetí bez předchozího stornování předplatného, budeme po vás platbu včetně nákladů vyžadovat. Stejně tak je závazná i platba na účet. Potvrzením předplatného se zavazujete k úhradě. Pokud se rozhodnete změnit způsob platby, napište nám a situaci vyřešíme.

Zásady ochrany osobních údajů

kompletní zásady psané právnicky zde

Na webu shromažďujeme různé informace. Například využíváme soubory cookies pro analýzu třetích stran. Obecně si nastavení souborů cookies můžete nastavit ve svém prohlížeči. Především pak shromažďujeme informace z odeslaných formulářů. Kromě vyplněných údajů jde i o technické parametry vašeho prohlížeče a zařízení či IP adresu. Tyto údaje uchováváme pro pozdější objednávky a analýzu. Pokud s uložením některých údajů nesouhlasíte, napište nám na info@medovinamesice.cz a situaci se pokusíme vyřešit. Bez některých údajů však nejsme schopni zpracovat vaše předplatné a v některých případech se vymazání vašich údajů z naší databáze rovná zrušení předplatného. Vaše údaje využíváme výhradně ke zpracování objednávky a následné podpory. Jediná výjimka, kdy některé údaje předáváme někomu dalšímu, se týká dopravy, kdy od nás dopravní společnost dostane vaši kompletní adresu a telefonní číslo. Vaše informace neprodáváme ani nijak nezneužíváme.


Všeobecné obchodní podmínky

Medovina měsíce je služba předplatného, kdy za platbu 999 Kč dostane kupující jednou měsíčně zásilku s 4 lahvemi medoviny o objemu minimálně 500 ml. Odesílání a dodávka je spojena s pořadem Medovina měsíce na YouTube, který má premiéru první nebo druhý pátek v měsíci. V daném týdnu dorazí i objednaná zásilka medovin. O datu odeslání je kupující informován na webu https://medovinamesice.cz. Stejně tak je dopředu informován o zvoleném tématu.

I. Základní ustanovení

    1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) jsou vydané dle § 1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“)
      Gwint Klub, z. s.
      IČ: 055 50 301
      sídlo: prokopa Velikého 118, 282 01 Český Brod
      provozovna a kamenná prodejna: Koubkova 5, 120 00 Praha 2
      zápis v rejstříku: spisová značka L 66935 vedená u Městského soudu v Praze
      účet: 2801133574 / 2010 (Fio banka, a. s.)
      e-mail: info@medovinamesice.cz
      telefon: +420 736 249 946
      web: https://medovinamesice.cz
      (dále jen „prodávající“)
    2. Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti prodávajícího a fyzické osoby, která uzavírá kupní smlouvu mimo svou podnikatelskou činnost jako spotřebitel (dále jen: „kupující“) prostřednictvím webového rozhraní umístěného na webové stránce dostupné na internetové adrese https://medovinamesice.cz (dále jen „internetový obchod“).
    3. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními těchto obchodních podmínek.
    4. Tyto obchodní podmínky a kupní smlouva se uzavírají v českém jazyce.

    II. Informace o cenách

    1. Cena za službu Medovina měsíce je 999 Kč. Cena je uvedena včetně všech souvisejících poplatků a nákladů na dopravu, jde tedy o cenu konečnou. Cena je platná v době nákupu služby a může být změněna nejdříve pro další fakturační období služby. Toto ustanovení nevylučuje sjednání kupní smlouvy za individuálně sjednaných podmínek.
    2. Případné slevy z kupní ceny služby nelze navzájem kombinovat, nedohodne-li se prodávající s kupujícím jinak.

    III. Objednávka a uzavření kupní smlouvy

    1. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory), hradí kupující sám. Tyto náklady se neliší od základní sazby.
    2. Kupující provádí objednávku služby vyplněním objednávkového formuláře
    3. Před odesláním objednávky je kupujícímu umožněno kontrolovat a měnit údaje, které do objednávky vložil. Objednávku kupující odešle prodávajícímu kliknutím na “Objednat předplatné”, případně dokončením nákupu přes PayPal či platební kartu. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. Podmínkou platnosti objednávky je vyplnění všech povinných údajů v objednávkovém formuláři a potvrzení kupujícího o tom, že se s těmito obchodními podmínkami seznámil.
    4. Neprodleně po obdržení objednávky zašle prodávající kupujícímu potvrzení o obdržení objednávky na e-mailovou adresu, kterou kupující při objednání zadal. Toto potvrzení se považuje za uzavření smlouvy. Přílohou potvrzení jsou aktuální obchodní podmínky prodávajícího. Kupní smlouva je uzavřena potvrzením objednávky prodávajícím na e-mailovou adresu kupujícího.
    5. V případě, že některý z požadavků uvedených v objednávce nemůže prodávající splnit, zašle kupujícímu na jeho e-mailovou adresu pozměněnou nabídku. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena potvrzením kupujícího o přijetí této nabídky prodávajícímu na jeho e-mailovou adresu uvedenou v těchto obchodních podmínkách.
    6. Všechny objednávky přijaté prodávajícím jsou závazné. Kupující může zrušit objednávku, dokud není kupujícímu doručeno oznámení o přijetí objednávky prodávajícím. Kupující může zrušit objednávku telefonicky na telefonní číslo nebo e-mail prodávajícího uvedený v těchto obchodních podmínkách, nejdéle však 7 dní před odesláním degustačního setu Medoviny měsíce. Pozdější storna budou posuzována individuálně.
    7. V případě, že došlo ke zjevné technické chybě na straně prodávajícího při uvedení ceny zboží v internetovém obchodě nebo v průběhu objednávání, není prodávající povinen dodat kupujícímu zboží za tuto zcela zjevně chybnou cenu. Prodávající informuje kupujícího o chybě bez zbytečného odkladu a zašle kupujícímu na jeho e-mailovou adresu pozměněnou nabídku. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena potvrzením o přijetí kupujícím na e-mailovou adresu prodávajícího.

    IV. Zákaznický účet

    1. Zákazník nemá přístup do žádného typu zákaznického účtu. Veškeré dotazy týkající se vašeho předplatného směřujte na info@medovinamesice.cz.

    V. Platební podmínky a dodání zboží

    1. Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit následujícími způsoby:
      • bezhotovostně bankovním převodem
      • bezhotovostně platební kartou
      • bezhotovostně prostřednictvím služby PayPal
      • hotovostně na dobírku
    2. Poplatky za způsob platby, dopravu a balení jsou zahrnuty v ceně služby. Není-li dále uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.
    3. V případě platby v hotovosti je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby účtem je kupní cena splatná do 7 dnů od uzavření kupní smlouvy, nejpozději však 2 dny před odesláním zboží.
    4. V případě platby prostřednictvím platební brány postupuje kupující podle pokynů příslušného poskytovatele elektronických plateb.
    5. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na bankovní účet prodávajícího.
    6. Prodávající nepožaduje od kupujícího předem žádnou zálohu či jinou obdobnou platbu. Úhrada kupní ceny před odesláním zboží není zálohou.
    7. Zboží je kupujícímu dodáno na adresu určenou kupujícím objednávce prostřednictvím společnosti Messenger.
    8. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.
    9. Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
    10. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.
    11. Prodávající vystaví kupujícímu daňový doklad – fakturu.
    12. Kupující nabývá vlastnické právo ke zboží zaplacením celé kupní ceny za zboží včetně nákladů na dodání, nejdříve však převzetím zboží.
    13. Odpovědnost za nahodilou zkázu, poškození či ztrátu zboží přechází na kupujícího okamžikem převzetí zboží nebo okamžikem, kdy měl kupující povinnost zboží převzít, ale v rozporu s kupní smlouvou tak neučinil.

    VI. Odstoupení od smlouvy

    1. Kupující, který uzavřel kupní smlouvu mimo svou podnikatelskou činnost jako spotřebitel, má právo od kupní smlouvy odstoupit.
    2. Lhůta pro odstoupení od smlouvy činí 14 dnů
      • ode dne převzetí zboží,
      • ode dne převzetí poslední dodávky zboží, je-li předmětem smlouvy několik druhů zboží nebo dodání několika částí,
      • ode dne převzetí první dodávky zboží, je-li předmětem smlouvy pravidelná opakovaná dodávka zboží.
    3. Kupující nemůže mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy
      • poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a prodávající před uzavřením smlouvy sdělil kupujícímu, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy,
      • o dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy,
      • o dodání alkoholických nápojů, které mohou být dodány až po uplynutí třiceti dnů a jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávislých na vůli prodávajícího,
      • o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu,
      • dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím,
      • dodávce zboží v uzavřeném obalu, které kupující z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit,
      • v dalších případech uvedených v § 1837 občanského zákoníku.
    4. Pro dodržení lhůty pro odstoupení od smlouvy musí kupující odeslat prohlášení o odstoupení ve lhůtě pro odstoupení od smlouvy.
    5. Pro odstoupení od smlouvy je nutné prodávajícího informovat na e-mailovou nebo doručovací adresu prodávajícího uvedenou v těchto obchodních podmínkách. Prodávající potvrdí kupujícímu bezodkladně přijetí žádosti.
    6. Kupující, který odstoupil od smlouvy, je povinen vrátit prodávajícímu zboží do 14 dnů od odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Kupující nese náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
    7. Odstoupí-li kupující od smlouvy, vrátí mu prodávající bezodkladně, nejpozději však do 14 dnů od odstoupení od smlouvy všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho přijal, a to bezhotovostně na účet, který si kupující zvolí. Prodávající vrátí kupujícímu přijaté peněžení prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím kupující souhlasí a pokud mu tím nevzniknou další náklady.
    8. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, není prodávající povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží předá nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.
    9. Zboží musí vrátit kupující prodávajícímu nepoškozené, neopotřebované a neznečištěné a je-li to možné, v původním obalu. Nárok na náhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.
    10. Prodávající je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy z důvodu vyprodání zásob, nedostupnosti zboží, nebo když výrobce, dovozce nebo dodavatel zboží přerušil výrobu nebo dovoz zboží. Prodávající bezodkladně informuje kupujícího prostřednictvím e-mailové adresy uvedené v objednávce a vrátí ve lhůtě 14 dnů od oznámení o odstoupení od kupní smlouvy všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, a to stejným způsobem, popřípadě způsobem určeným kupujícím.

    VII. Práva z vadného plnění

    1. Prodávající zodpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal
      • má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
      • se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
      • zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
      • je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
      • zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
    2. Povinnosti z vadného plnění má prodávající nejméně v takovém rozsahu, v jakém trvají povinnosti z vadného plnění výrobce.
    3. Je-li na prodávaném zboží, na jeho obalu, v návodu připojenému ke zboží nebo v reklamě v souladu s jinými právními předpisy uvedena doba, po kterou lze zboží použít, použijí se ustanovení o záruce za jakost. Zárukou za jakost se prodávající zavazuje, že zboží bude po určitou dobu způsobilé k použití pro obvyklý účel nebo že si zachová obvyklé vlastnosti. Vytkl-li kupující prodávajícímu vadu zboží oprávněně, neběží lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění ani záruční doba po dobu, po kterou nemůže kupující vadné zboží užívat.
    4. Ustanovení uvedená v předchozím odstavci obchodních podmínek se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží. Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud před převzetím zboží věděl, že zboží má vadu, anebo pokud vadu sám kupující způsobil.
    5. V případě výskytu vady může kupující prodávajícímu předložit reklamaci a požadovat
      • výměnu za nové zboží,
      • přiměřenou slevu z kupní ceny,
      • odstoupení od smlouvy.
    6. Kupující má právo odstoupit od smlouvy,
      • pokud má zboží podstatnou vadu,
      • pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady,
      • při větším počtu vad zboží.
    7. Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.
    8. U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující nárok na odstranění vady nebo přiměřenou slevu z kupní ceny.
    9. Při uplatnění reklamace je kupující povinen prodávajícímu sdělit, jaké právo si zvolil. Změna volby bez souhlasu prodávajícího je možná jen tehdy, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže být neodstranitelná. Nezvolí-li kupující si své právo z podstatného porušení smlouvy včas, má práva stejná jako při nepodstatném porušení smlouvy.
    10. Není-li výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.
    11. Pokud prodávající prokáže, že kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil, není prodávající povinen nároku kupujícího vyhovět.
    12. Kupující nemůže reklamovat zlevněné zboží z důvodu, pro který je dané zboží zlevněno.
    13. Prodávající je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné, případně i v sídle nebo místě podnikání. Prodávající je povinen kupujícímu vydat písemné potvrzení o tom, kdy kupující právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace kupující požaduje, jakož i potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
    14. Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bezodkladně, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a kupující má právo od kupní smlouvy odstoupit. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy dojde projev vůle kupujícího (uplatnění práva z vadného plnění) prodávajícímu.
    15. Prodávající písemně informuje kupujícího o výsledku reklamace.
    16. Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.
    17. V případě oprávněné reklamace má kupující právo na náhradu účelně vynaložených nákladů vzniklých v souvislosti s uplatněním reklamace. Toto právo může kupující u prodávajícího uplatnit ve lhůtě do jednoho měsíce po uplynutí záruční doby, v opačném případě ho soud nemusí přiznat.
    18. Volbu způsobu reklamace má kupující.
    19. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

    VIII. Doručování

    1. Smluvní strany si mohou veškerou písemnou korespondenci vzájemně doručovat prostřednictvím elektronické pošty.
    2. Kupující doručuje prodávajícímu korespondenci na e-mailovou adresu uvedenou v těchto obchodních podmínkách. Prodávající doručuje kupujícímu korespondenci na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce.

    IX.Osobní údaje

    1. Všechny informace, které kupující při spolupráci s prodávajícím uvede, jsou důvěrné a bude s nimi tak zacházeno. Pokud kupující nedá prodávajícímu písemné svolení, údaje o kupujícím nebude prodávající jiným způsobem než za účelem plnění ze smlouvy používat, vyjma e-mailové adresy, na kterou mohou být zasílána obchodní sdělení, neboť tento postup umožňuje zákon, pokud není vysloveně odmítnut. Tato sdělení se mohou týkat pouze obdobného nebo souvisejícího zboží a lze je kdykoliv jednoduchým způsobem (zasláním dopisu, e-mailu nebo proklikem na odkaz v obchodním sdělení) odhlásit. E-mailová adresa bude za tímto účelem uchovávána po dobu 3 let od uzavření poslední smlouvy mezi smluvními stranami.
    2. Podrobnější informace o ochraně osobních údajů naleznete v níže v sekci Zásady ochrany osobních údajů.

    IX. Mimosoudní řešení sporů

    1. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.
    2. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
    3. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

    X. Závěrečná ustanovení

    1. Veškerá ujednání mezi prodávajícím a kupujícím se řídí právním řádem České republiky. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí právem České republiky. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
    2. Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
    3. Všechna práva k webovým stránkám prodávajícího, zejména autorská práva k obsahu, včetně rozvržení stránky, fotek, filmů, grafik, ochranných známek, loga a dalšího obsahu a prvků, náleží prodávajícímu. Je zakázáno kopírovat, upravovat nebo jinak používat webové stránky nebo jejich část bez souhlasu prodávajícího.
    4. Prodávající nenese odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do internetového obchodu nebo v důsledku jeho užití v rozporu s jeho určením. Kupující nesmí při využívání internetového obchodu používat postupy, které by mohly mít negativní vliv na jeho provoz a nesmí vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu nebo třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové vybavení nebo další součásti tvořící internetový obchod a užívat internetový obchod nebo jeho části či softwarové vybavení takovým způsobem, který by byl v rozporu s jeho určením či účelem.
    5. Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.
    6. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.
    7. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklé po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
    8. Přílohou obchodních podmínek je vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy.

    Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti 12. 3. 2021.


    Zásady ochrany osobních údajů

    I. Základní ustanovení

    1. Správcem osobních údajů podle čl. 4 bod 7 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen: „GDPR”) je:
      Gwint Klub, z. s.
      IČ: 055 50 301
      sídlo: prokopa Velikého 118, 282 01 Český Brod
      provozovna a kamenná prodejna: Koubkova 5, 120 00 Praha 2
      zápis v rejstříku: spisová značka L 66935 vedená u Městského soudu v Praze
      účet: 2801133574 / 2010 (Fio banka, a. s.)
      e-mail: info@medovinamesice.cz
      telefon: +420 736 249 946
      web: https://medovinamesice.cz
      (dále jen: „správce“).
    2. Osobními údaji se rozumí veškeré informace o identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě; identifikovatelnou fyzickou osobou je fyzická osoba, kterou lze přímo či nepřímo identifikovat, zejména odkazem na určitý identifikátor, například jméno, identifikační číslo, lokační údaje, síťový identifikátor nebo na jeden či více zvláštních prvků fyzické, fyziologické, genetické, psychické, ekonomické, kulturní nebo společenské identity této fyzické osoby.
    3. Správce nejmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů.

    II. Zdroje a kategorie zpracovávaných osobních údajů

    1. Správce zpracovává osobní údaje, které jste mu poskytl/a nebo osobní údaje, které správce získal na základě plnění Vaší objednávky.
    2. Správce zpracovává Vaše identifikační a kontaktní údaje a údaje nezbytné pro plnění smlouvy.

    III. Zákonný důvod a účel zpracování osobních údajů

    1. Zákonným důvodem zpracování osobních údajů je
      • plnění smlouvy mezi Vámi a správcem podle čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR,
      • oprávněný zájem správce na poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR,
      • Váš souhlas se zpracováním pro účely poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. a) GDPR ve spojení s § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti v případě, že nedošlo k objednávce zboží nebo služby.
    2. Účelem zpracování osobních údajů je
      • vyřízení Vaší objednávky a výkon práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem; při objednávce jsou vyžadovány osobní údaje, které jsou nutné pro úspěšné vyřízení objednávky (jméno a adresa, kontakt), poskytnutí osobních údajů je nutným požadavkem pro uzavření a plnění smlouvy, bez poskytnutí osobních údajů není možné smlouvu uzavřít či jí ze strany správce plnit,
      • zasílání obchodních sdělení a činění dalších marketingových aktivit.
    3. Ze strany správce dochází k automatickému individuálnímu rozhodování ve smyslu čl. 22 GDPR. S takovým zpracováním jste poskytl/a svůj výslovný souhlas.

    IV. Doba uchovávání údajů

    1. Správce uchovává osobní údaje
      • po dobu nezbytnou k výkonu práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem a uplatňování nároků z těchto smluvních vztahů (po dobu 15 let od ukončení smluvního vztahu).
      • po dobu, než je odvolán souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely marketingu, nejdéle 25 let, jsou-li osobní údaje zpracovávány na základě souhlasu.
    2. Po uplynutí doby uchovávání osobních údajů správce osobní údaje vymaže.

    V.Příjemci osobních údajů (subdodavatelé správce)

    1. Příjemci osobních údajů jsou osoby
      • podílející se na dodání zboží / služeb / realizaci plateb na základě smlouvy,
      • podílející se na zajištění provozu služeb,
      • zajišťující marketingové služby.
    2. Správce má v úmyslu předat osobní údaje do třetí země (do země mimo EU) nebo mezinárodní organizaci. Příjemci osobních údajů ve třetích zemích jsou poskytovatelé mailingových služeb / cloudových služeb.

    VI. Vaše práva

    1. Za podmínek stanovených v GDPR máte
      • právo na přístup ke svým osobním údajům dle čl. 15 GDPR,
      • právo opravu osobních údajů dle čl. 16 GDPR, popřípadě omezení zpracování dle čl. 18 GDPR.
      • právo na výmaz osobních údajů dle čl. 17 GDPR.
      • právo vznést námitku proti zpracování dle čl. 21 GDPR a
      • právo na přenositelnost údajů dle čl. 20 GDPR.
      • právo odvolat souhlas se zpracováním písemně nebo elektronicky na adresu nebo email správce uvedený v čl. III těchto podmínek.
    2. Dále máte právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů v případě, že se domníváte, že bylo porušeno Vaší právo na ochranu osobních údajů.

    VII. Podmínky zabezpečení osobních údajů

    1. Správce prohlašuje, že přijal veškerá vhodná technická a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů.
    2. Správce přijal technická opatření k zabezpečení datových úložišť a úložišť osobních údajů v listinné podobě.
    3. Správce prohlašuje, že k osobním údajům mají přístup pouze jím pověřené osoby.

    VIII. Závěrečná ustanovení

    1. Odesláním objednávky z internetového objednávkového formuláře potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.
    2. S těmito podmínkami souhlasíte zaškrtnutím souhlasu prostřednictvím internetového formuláře. Zaškrtnutím souhlasu potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.
    3. Správce je oprávněn tyto podmínky změnit. Novou verzi podmínek ochrany osobních údajů zveřejní na svých internetových stránkách, případně Vám zašle novou verzi těchto podmínek na e-mailovou adresu, kterou jste správci poskytl/a.

    Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem 12. 3. 2021.


Chci objevit svět medoviny

Medovina není jen záležitost vánočních trhů a městských slavností. Medovina je rozmanitá svými druhy i chutěmi a je vhodná pro kteroukoliv roční dobu. Odhoď předsudky a pojď s námi zkoušet nové chutě! Medovina dokáže oslovit muže i ženy, starší i mladší, vinaře i milovníky rumů. Dej medovině šanci!

Medoviny ti přijdou začátkem měsíce, nejpozději den před vysíláním pořadu na YouTube.